KITA KONGSIKAN BERSAMA


"Siapa yang bertakwa kepada Allah nescaya Dia akan membukakan jalan keluar baginya. Dan Dia memberinya rezeki dari arah yang tidak disangka-sangkanya. Dan barang siapa bertawakal kepada Allah, nescaya Allah akan mencukupkan keperluannya. Sesungguhnya Allah melaksanakan urusan-Nya. Sesungguhnya Allah telah mengadakan ketentuan bagi setiap sesuatu"
- Ayat 2,3 Al-Talaq


Kegagalan dalam kemuliaan lebih baik daripada kejayaan dalam kehinaan. Memberi sedikit dengan ikhlas pula lebih mulia! Dari memberi dengan banyak tapi diiringi dengan riak.

TERIMA KASIH KERANA SUDI BERSAMA KAMI...

APAKAH PREMIUM BEAUTIFUL???

Premium Beautiful, pakaian dalam yang disulami dengan Cahaya InfraMerah Jarak jauh (Far Infra Red Rays) yang terbukti memberi nafas baru dalam kesihatan, kecantikan dan keanggunan.Terdapat dalam 3 siri iaitu:

1) SIRI PEMBENTUKAN KONTUR PAYUDARA- melangsingkan badan dan membentuk payu dara yang mempesona.

2) SIRI PEMBENTUKAN KONTUR PINGGANG- melangsing dan membentuk kontur pinggang agar kelihatan lebih ramping.

3) SIRI PEMBENTUKAN KONTUR PINGGUL- mengempiskan perut yang buncit dan membentuk kontur pinggul agar lebih menarik dan montok.Premium Beautiful ini telah di anugerahkan dengan SUPERBRANDS Malaysia dan terbukti sebagai pakaian dalam pembentukan kontur badan terunggul.

Set ini direka untuk memberi lebih 70% kesihatan dan 30% membentuk kontur keseluruhan badan supaya nampak menarik, bentuk badan yang sihat dan seimbang.

Teknologi pembuatan Premium Beautiful adalah yang terbaik kerana gabungan pakar-pakar perubatan Jerman, China dan Usa.

Fabrik yang terhasil adalah berteknologi tinggi dan canggih yang di panggil Akwatek dan Akwadyne.

Premium Beautiful telah di tenun sulam bersama-sama Sinar InfraMerah Jarak Jauh atau Far Infra Red Rays.

Pakaian Dalam Pembentukan Kontur Badan Ber-FIR dan Kesihatan Pilihan Gaya Hidup Wanita Masa Ini..

Setiap insan bernama wanita mengimpikan untuk memiliki bentuk tubuh badan yang sempurna dan menaraik. Impian ini merupakan sesuatu yang ingin di capai oleh setiap wanita bagi memperlihatkan keterampilan dan keyakinan sama ada secara fizikal atau dalaman (kesihatan).

Di sebabkan istilah “kecantikan” atau “keanggunan” suatu yang subjektif maka tidak semua wanita memiliki bentuk tubuh badan yang sempurna secara mutlak.

Mengapakah situasi ini berlaku terhadap seseorang wanita sama ada belum atau sudah berumahtangga?

Perubahan-perubahan ini berlaku kerana pengambilan makanan kesihatan dan pemakanan yang tidak seimbang, kurang melakukan aktiviti jasmani dan lebih nyata, selepas melahirkan anak dan meningkatnya usia.

Berdasarkan kajian saintifik dan teknologi melalui rekacipta pakaian dalam wanita terkini, masalah-masalah ini dapat di atasi dengan terciptanya pakaian dalam pembentukan kontur badan ber-FIR dan kesihatan berjenama Premium Beautiful @ Beautiful.

Tuesday, April 14, 2009

FIR Beautiful diperbuat daripada...

32 lapisan fabrik yang disulam tenun dengan bahan yang mengeluarkan gelombang infra merah jauh atau 'Far Infra red Ray' (FIR).

Ia mempunyai gelombang 4 - 16u. Kajian sains mendapati molekul air dalam sel-sel pada organ dan tubuh manusia bergetar dalam lingkungan frekuensi yang sama. Dengan pemakaian produk ber-FIR, 'tindakbalas resonans' akan berlaku, dan secara automatik molekul dalam badan akan bergetar dengan lebih aktif dan kuat.

Kesannya, lebih haba akan dikeluarkan, salur darah mengembang, perjalanan darah lebih lancar, penghantaran nutrien ke seluruh badan akan lebih efisien. Seterusnya, badan akan lebih segar dan sihat.

Dengan memakai Beautiful, badan akan lebih segar dan sihat.

No comments:

Post a Comment